Ondernemen in Crisistijd
over mindset, cashflow en strategieën
Half april 2020 kreeg ik een mailtje. De uitgever: Of ik zin had om nu een boek te schrijven. Over ondernemen in crisistijd.
En dat had ik! Ik schreef het binnen 3 weken en 6 weken na dat eerste mailtje lag het in de winkel. Het is een bijzonder boek geworden, over Mindset, Cashflow en met heel veel verhalen van ondernemers!
Femke Hogema werd geinterviewd door EenVandaag over Ondernemen in Crisistijd!
Over Mindset, Cashflow en Strategieën
De Corona-crisis zorgt bij veel ondernemers voor onrust. Klanten blijven weg, de omzet keldert. Ondernemers maken zich zorgen over de toekomst van hun bedrijf. Maar piekeren heeft nog nooit iemand verder gebracht. Wat staat je wel te doen?
Survive
Niks doen is geen optie. Verlammen is een gouden recept om op faillissement af te stevenen. Hoe kom je dan wel door deze crisis heen? En misschien nog belangrijker: hoe creëer je een bedrijf en financiële situatie waarmee je een volgende crisis beter aankan?
Thrive
Waar sommige bedrijven zich focussen op overleven, gebruiken andere de crisis als springplank voor succes. Hun omzet schiet de lucht in en ze behoren vanaf nu tot de Champions League in hun branche.
Stop
Als ondanks al je inspanningen je bedrijf niet levensvatbaar (meer) is, is stoppen nu wellicht het beste alternatief. Hoe doe je dat op een goede manier?
Bestsellerauteur Femke Hogema ging in gesprek met ondernemers die deze crisis goed doorstaan en werkte hun waardevolle strategieën voor je uit.
In dit boek geeft ze je inspiratie, praktische tips en tools:
Dit is een optimistisch en actiegericht boek met een even duidelijke als simpele boodschap: Neem het heft in eigen handen en kom sterk uit deze crisis.
Heb jij het boek gelezen en wil je de gratis download die bij het boek Ondernemen In Crisistijd hoort ontvangen?
Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang direct de gratis download!
Demonstratie van hoe focus leidt tot het wegfilteren van irrelevante zaken
Een kapitale fout van 200.000 euro: Over het managen van je mindset
Vier vragen die je jezelf stelt om je innovatiekracht te vergroten
Drie tips om je mindset te managen
Nog een leuk voorbeeld van ‘selectieve aandacht’