Winstgevende Plannen Certificeringstraject

17 redenen om het Winstgevende Plannen Certificeringstraject te gaan doen

Ik liep vanmorgen in het bos, en liep me gewoon onwijs te verheugen op het Winstgevende Plannen Certificeringstraject. Winstgevende Plannen ontstond 10 jaar geleden in mijn hoofd en mijn bedrijf en de jaren daarna in de bedrijven van meer dan duizend ondernemers. Het moment is daar om het over te gaan dragen. Zodat het niet langer alleen mijn product is voor mijn klanten, maar dat het ook jouw product wordt voor jouw klanten. Zodat nog meer ondernemers met meer plezier en resultaat hun financiën de aandacht geven die het verdient.
Dit is waarom ik dit traject opstart. Om dit gedachtengoed breder uit te rollen. En omdat ik zin heb om met een gave groep ondernemers aan de slag te gaan. En dan nu 17 redenen waarom ik denk dat jij dit wilt 😉

1. Je klant heeft het nodig
Alle ondernemers hebben een stevig plan nodig. Zodat ze van tevoren weten dat hun plannen winstgevend zijn. Zodat ze rust hebben in hun hoofd en zodat ze focus aanbrengen in hun bedrijf. Dankzij hun WP weten ze wat ze te doen staat om hun plannen te realiseren. En dat is álles voor het succes van de ondernemer.

2. Je klant wéét niet dat hij het nodig heeft
Over een WP leer je niet op school. Het is geen basiskennis over ondernemerschap. Je klant heeft jou nodig om dit op te gaan pakken. En in dit traject leer ik je niet alleen over de inhoud van dit plan, maar ook hoe je het aan de man/vrouw brengt.

3. Je krijgt de vaardigheden om je klant te begeleiden naar winstgevendheid
Financials hebben vaak het gevoel dat ze, alhoewel ze veel van cijfers weten, de klant niet altijd kunnen helpen meer winst te maken.
Businesscoaches hebben vaak de vaardigheden om de klant te helpen met marketing en verkoop, maar het ontbreekt ze aan financiële kennis.
Het WP is voor beide de missing link!
Als financial kun je dankzij het WP je klant helpen meer winst te maken. Als businesscoach kun je een financieel fundament onder je diensten leggen.

4. Het WP is een geweldige start van een langdurig begeleidingstraject
Een WP maakt je klant voor een periode van ongeveer 12 maanden. Bijv. aan het einde van het jaar voor het komende jaar. Of in juni voor de periode van september tot en met juni van het jaar daarna. Maar natuurlijk stopt het niet bij het maken van het plan. Je klant moet vervolgens het plan gaan uitvoeren. En daar heeft hij een stuk accountability begeleiding en inhoudelijke begeleiding bij nodig. Daar kun jij hem bij helpen. Het WP is een geweldig startpunt.

5. Dankzij de certificering bouw je aan expertstatus en betrouwbaarheid
Je wordt expert in een bewezen methode. Je krijgt kennis, vaardigheden en een stuk ervaring. En je harde werk belonen we met een certificaat. Hiermee bouw je aan experstatus en betrouwbaarheid.

6. Dankzij vermelding op de website krijg je leads
Dankzij het boek Winstgevende Plannen wordt de website goed gevonden. We hebben een lijst van tegen de 10.000 ondernemers die we actief naar de website kunnen sturen. Jouw naam als gecertificeerd winstgevende plannen coach op de website, is een geweldige route naar kwalitatief goede leads!

7. Je onderscheidt je in de markt
Het WP is een uniek product. Niet iedereen biedt het aan, en zeker niet iedereen is gecertificeerd. Je kunt je onderscheiden en dat is goed voor je business!

8. Je maakt financiën toegankelijk
Financiën zijn ‘hot’. 15 jaar geleden riepen alle ondernemers ‘Als ik doe waar ik goed in ben, dan volgt het geld vanzelf.’ Dat roepen ze niet meer. Dat we op geld moeten sturen, dat weten we als ondernemer. Maar hoe dan?! Dat is de grote vraag. Met het WP geef je een super concreet en behapbaar antwoord op die ‘hoe-vraag’. Je maakt financiën toegankelijk.

9. Je verhoogt je eigen winst
Het Winstgevend Plan is een product waar ondernemers winst mee maken. Dat betekent dat jij het voor een mooie en winstgevende prijs in de markt kunt zetten. Een echte win win! (En hoe je het in de markt zet en voor welke prijs, daar help ik je in het WPC programma mee!)

10. Je helpt je klant zijn winst te verhogen
Een WP helpt klanten écht hun winst te verhogen. Dat is niet zo gek. Dat komt met name door drie dingen: Keuzes, Zelfvertrouwen en Focus. Omdat de klant van tevoren goed nadenkt over zijn plannen, en ze doorrekent, komen hier winstgevende keuzes uit voort. De klant ziet bijvoorbeeld dat het tarief echt te laag is. De aanpassing van het tarief is een winstgevende keuze. Doordat het neergezette tarief geen natte vinger werk is, maar het resultaat van een gedegen berekening, zal de klant het tarief ook met vertrouwen in de markt zetten. Dankzij het WP weet de klant vervolgens ook wat hem te doen staat om zijn plannen daadwerkelijk te realiseren. En deze focus werkt op zijn beurt ook weeer winstverhogend!

11. Je krijgt meer waardering voor je werk
Ondernemers genieten van het proces van het maken van een WP. Zelfs ondernemers met vrees voor cijfers of dyscalculie vinden dit proces te gek. Het gaat om cijfers, maar het gaat vooral om hun bedrijf. Om hun plannen. En die vinden hun weg uiteindelijk naar de cijfers. Ondernemers zijn je dankbaar. Meer dan dankbaar.

12. Het is een super concreet product, met een begin en een eind
Hoe heerlijk is het als je een concreet product in je portfolio hebt. Niet enkel een belofte, maar een belofte met een eindproduct. Een product wat je kunt vasthouden. Dat is goud waard, voor je klant, maar ook voor jou. Want het verkoopt gewoon makkelijker dan dat je een proces verkoopt.

13. Je hoeft niet zelf het wiel uit te vinden
Dit is een methode die echt knettergoed werkt. We weten welke vragen je moet stellen, voor, tijdens en na het proces. We weten welke weerstanden je tegenkomt. We weten hoe je het WP inzet bij starters en bij ervaren ondernemers, bij ondernemers in de dienstverlening, en ook in de handel en productie. We gaan al deze kennis met je delen. Je hoeft het wiel niet zelf uit te vinden!

14. Je hoeft het materiaal niet zelf te maken
De templates, vragenlijsten en stappenplannen. We gaan ze je geven. Kant en klaar. Dat scheelt je bakken met tijd en geld. En by the way – je weet dat ze goed zijn, want ze zijn de afgelopen jaren verfijnd en beter geworden!

15. Je krijgt alle kans om met me te werken!
Ik sta te popelen om je veel te leren, en aangezien we met een kleine groep deze Pilot draaien, krijg je enorm veel aandacht en begeleiding!

16. Je krijgt een mooie korting omdat dit een Pilot is
Deze eerste ronde is een pilot ronde. Dat betekent dat we een pilot prijs rekenen. De normale investering is € 5.997,- excl. btw, dit pilottraject is € 4.497,- excl. btw. (of 6 termijnen van € 837,- excl. btw.)
Meer informatie over het traject en de aanmeldknop vind je hier.

17. Het wordt onwijs leuk.
Echt. We gaan gave dingen doen. Ik ga je leren hoe jij geld leuk, toegankelijk en praktisch maakt voor de klant. We gaan op een super praktische en leuke manier persoonlijke ontwikkeling integreren. We gaan er een winstgevend feestje van maken!

Meer informatie over het Winstgevende Plannen Certificeringstraject vind je hier.

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *